  • Data: 2010-03-09 16:30:33
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    news:slrnhpctmb.qhb.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > Ale dlaczego EVO albo 6l Corvette ma być bardziej szkodowe? Szkody
    > powodują
    > ludzie, a nie samochody. Statystyki są jasne - szkodowi są mężczyźni
    > poniżej 26. roku życia.

    25 lat i 11 miesiecy to zle, a dzien po urodzinach juz nie sa szkodliwi?

    Statystyki w krajach stosujacych system grup ubezpieczeniowych opartych na
    mocy/popularnosci wsrod zlodziei itd mowia cos zgola innego. Citroen Saxo
    1.6VTS popularny wsrod nazelowanych mlodziencow z miesiecznym prawem jazdy
    czesciej wpada na cos od octavii diesel w rekach matki dwojki dzieci.

    Zgadnij, ktory system jest sprawiedliwszy i ktory ogranicza ilosc osobnikow
    bez doswiadczenia i wyobrazni w zdezelowanych BMW z duzym silnikiem?

    Pozdrawiam
    Kamil