  • Data: 2014-01-17 14:03:19
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2014 13:53, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > w wiadomości news:lbb3ha$rns$1@node2.news.atman.pl...

    > Może niekoniecznie było obrażać?

    Mam uczulenie na oszustów i manipulantów, zwłaszcza manipulujących moimi
    wypowiedziami.

    No chyba że ona jest faktycznie aż taką idiotką, że jakimś "cudem"
    przypisała moje oskarżenie o demagogię do medycznej diagnozy... wtedy
    faktycznie przeproszę, że nie doceniłem jej głupoty i oskarżyłem o próbę
    zręcznej manipulacji.