    From: "gREG" <g...@d...gda.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: troszke skomplikowana sprawa...pomocy..
    Date: Sun, 4 Jan 2004 23:52:35 +0100

    Użytkownik wrote:
    > Nie wiem co masz na mysli. Po pierwsze to nie w spadku tylko w domu.
    > No a cene musicie znac bo jak inaczej sobie to sprzedacie?
    > Podsumowujac, jesli wuj daruje ci swoj udzial w domu to bedziecie
    > musieli okreslic wartosc tego udzialu na cele wyliczenia podatku od
    > darowizny (notariusz odprowadzi odrazu). Pozostali wspolwlasciciele
    > tez musza sie zdecydowac za ile Ci sprzedadza swoj udzial.

    hmm moj "plan"nie przewiduje darowizny, bo wtedy przepada premia gwarancyjna
    z ksiazeczek..
    czy jesli wuj sprzeda mi swoj udzial to bedzie musial zaplacic podatek?

    > :) A kto to prawnik ogolny?:) Idz do notariusza u ktorego bedziesz
    > zaiweral umowe. Wyjasni Ci wszystko.

    heh..no i widzisz jak ja sie na tym znam.. :)
    bardzo dziekuje za pomoc :)

    --
    /\/ Ludzie myślą czasem jak zabić czas,
    /\/ a to czas ich zabija.