  • Data: 2005-07-08 14:18:12
    Temat: Re: testamenty
    Od: "Tiger" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >W ramach wniosków dowodowych można wezwać notariusza do przedłożenia
    >repertorium - o ile rzetelnie dokonywał tam wpisów i ujął ten ewentualny
    >późniejszy testament; dowód choroby psychicznej to nie tylko zaświadczenie
    >ze szpitala - mogą być zeznania lekarza, z pomocy którego korzystał i inne
    >jakie uda się Wam zgromadzić;

    Juz o tym myslelismy... Prywatny psychiatra zmarlego nie prowadzil
    dokumentacji (leczyl na emeryturze), niestety juz nie zyje. Jedynym dowodem
    moze byc leczenie sie zamkniete zmarlego w Tworkach w latach 60-tych. Potem
    raczej zadnej dokumentacji juz nie ma... pozostaja zeznania rodziny i
    znajomych, ale sprytna reprezentujaca owego stadionowego cwaniaczka ssss....
    radczyni prawna pierwsze co zrobila, to wezwala na rozprawe swiadka, ktory
    naklamal wysokiemu sadowi o konfliktach pomiedzy zmarlym a naturalna
    rodzina. Dodatkowo - jest jeszcze taki drobiazg, jak pamiec o zmarlym... po
    prostu wszystko przemawia za tym, ze nie powinienem tego wywlekac na swiatlo
    dzienne.

    Chodzi mi szczegolnie o to, czy mozna podwazyc wiarygodnosc notariusza i na
    tej podstawie odrzucic wszystkie testamenty, jako uprawdopodobnienie
    sfalszowane (notariusz ten ma ogolna bardzo zla opinie i sa przeciwko niemu
    rozne skargi).

    Pozdrawiam,

    Tiger