  • Data: 2005-03-24 20:25:28
    Temat: Re: testament
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 24 Mar 2005 20:18:15 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, szlovak
    napisał(a):

    > A możesz uzasadnić? Szczególnie że ma to (nie wiem po jakiego grzyba)
    > zatwierdzić notariusz? Czym zasadniczo różni się testament od umowy
    > która może być jak najbardziej (i powinna) być drukowana?

    A propos testamentu własnego art. 949 par. 1 kc, testament sporządzony
    przez rejenta - art. 950 kc. Co do umowy, która "powinna" być drukowana
    - nie opowiadaj rzeczy jak Polski Związek Narciarsk ;-)

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597