    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: termin złożenia apelacji...
    Date: Mon, 27 Aug 2007 23:31:03 +0200

    J.S pisze:

    > To może jeszcze jedno pytanie? W/w sprawa dotyczyła renty rodznnej po moim
    > ojcu a z powództwa mojej mamy, mama ustanowiła mnie pełnomocnikiem w tej
    > sprawie, miesiąc po ogłoszeniu tego wyroku mama zmarła, czy sprawa jest w
    > dalszym ciągu aktualna czy też z chwilą śmierci osoby która o rentę się
    > ubiegała sprawa też przestała niejako istnieć?

    Generalnie sprawa do co najmniej do zawieszania i to z urzędu (art. 174
    §1 pkt 1 kpc). Zawiadom o tym sąd, załącz akt zgonu.

    Renta rodzina miała byc tylko na matkę, czy na więcej osób uprawnionych?

    jeśli tylko na matkę to postępowanie może się toczyć tylko co do rat
    wymagalnych przed śmiercią matki. W pozostałej części postępowanie winno
    byc umorzone.

    No i twoje pełnomocnictwo wygasło. Spadkobiercy mogą wstąpić do procesu
    jako następcy prawni, ale oczywiście tylko co do zaległości.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/