  • Data: 2005-06-13 10:38:41
    Temat: Re: termin płatności powyżej 30 dni a odsetki
    Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszce jedno pytanko w zwiazku z tym tematem, może śmieszne ale ja wogóle na
    prawie sie nie znam....

    Jeżeli ustawa weszła w życie z dniem 1 stycznia 2004 to mogą? mi te odsetki
    naliczyś za:

    - (1) - FV wystawione w 2003 roku z terminem płatności w 2003 roku,
    - (2) - FV wystawione w 2003 roku z terminem płatności w 2004 roku

    i jaki termin brać pod uwagę 30 dni tak jak w ustawie czy 60 dni tak jak w
    umowie z kontrachentem?

    Pozdrawiam
    Rozważająca Sinka