  • Data: 2004-10-10 15:26:16
    Temat: Re: szyfrowana partycja i nalot
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    news:ckbict$o45$1@news.onet.pl...

    > Zapewniam Cie, ze gdyby chodzilo o glosne morderstwo, lub gdybys bzykal
    > panienke jakiegos wysoko postawionego komendanta, to baaaardzo bys sie
    > zdziwil jak szybko mozna odszyfrowac partycje.

    Tak ? A w jaki sposob ? Chyba obcinajac kolejne palce osobie, ktora zna
    haslo, w celu przekonania jej do jego ujawnienia, lub tez zblizonym
    sposobem, na przyklad liczac, ze szyfrujacy byl na tyle nieostrozny, ze
    przechouje gdzies haslo na papierze lub w niezaszyfrowanym pliku. Ale moze
    czegos nie wiem i jestem w bledzie, moze znasz jakies tego rodzaju
    spektakularne przyklady na rozszyfrowanie czegos spod 3DES'a albo AES'a ? Bo
    ja zyje w przekonaniu, ze moja 3DES'owa partycja jest "nie do ruszenia". I
    bardzo chetnie bym sie przekonal, ze ewentualnie nie mam racji, to bym wtedy
    przeszedl na AES'a.

    marekz