  • Data: 2005-11-10 23:35:59
    Temat: Re: [szkolnictwo wyższe] Opóźnienie w wypłacie stypendium ...
    Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > naukowe :))

    Uwazam ze socjalne powinno byc zrobione socjalno-naukowy, i pomimo wykazania
    odpowiednich dochodow na glowe, zeby dostac to stypendium powinien miec
    przynajmniej np 3.5. A sa tacy co przepija i przebaluja, jada na poprawkach
    i nie przekraczaja 3.0, ale biora.Wyjatkowo na I roku mozna by przyznawac
    bez tego warunku.

    --
    Pozdrawiam Norbert :-)