  • Data: 2002-08-02 17:10:08
    Temat: Re: świadek na sprawie rozwodej
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście jeśli nie ma niczego "na rzeczy"
    > to nie ma się czym przejmować :)
    > U.

    Witam.

    Są... wydrukowane maile. Ale przecież mogą być "nie moje".

    Stąd moje pytanie:
    Czy wyrukowane zdania mogą być jakimkolwiek dowodem?
    Przecież każdy może napisać, wydrukować co chce i przedstawić jako dowód w
    sprawie.

    Rozumiem, że pytania może mi zadać każdy tak?
    Tzn, On moze mnie spytać, czy spędziłam z nim wieczór dnia....., o którym to
    wieczorze mówił poprzedni świadek? (rzekomo nas widzial razem)

    Pozdrawiam i dziękuje bardzo za odpowiedzi,
    są w tym momencie bardzo dla mnie ważne.

    K.