    From: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stypednium doktoranckie, czy to jest zatrudnienie?
    Date: Mon, 24 Sep 2007 11:10:50 +0200

    Użytkownik "Michał Trych" <m...@U...TO.trych.pl> napisał
    > czy otwierajac dzialalnosc gosp korzystajac z dotacji z urzedu pracy -
    > zastrzezenie ze nie mozna byc zatrudnionym w innej firmie - tylko
    > dzialalnosc, to czy w takim przypadku rozpoczecie studiow doktoranckich
    > jest traktowane jako wlasnie takie zatrudnienie?

    Teoretycznie nie powinno, bo nawet od styp nie płaci się podatku.
    Praca w rozumieniu kp to to na pewno nie jest. Ale nie wiem jak urząd
    podchodzi choćby do "zatrudnienienia" np. na umowe zlecenie itp. Bo w końcu
    otrzymując stypendium zobowiązujesz się do wykonania pewnych prac, np.
    dydaktyki, więc pewna analogia to czynności na zlecenie jest, choć
    podkreślam stanowczo, to nie jest to samo.