  • Data: 2009-01-05 05:17:38
    Temat: Re: stwierdzenie nabycia spadku - i co dalej?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:

    > No i teraz ja nie wiem co dalej, a google jakoś nie chcą pomóc.

    US jako pierwszy. Zgłoszenie nabycia spadku w 30 dni, bo inaczej
    zabulisz podatek aż miło.
    O ile nie zamierzasz jutro sprzedać to:
    O ile to mieszkanie miało jakąś księgę to wpis do ksiągi wieczystej.
    O ile była to spółdzielnia to do spółdzielni. Tu będzie droga przez
    mękę. Od razu cię uprzedzam, że nie musisz być członkiem spółdzielni,
    mimo, że ci powiedzą, że musisz.
    Nie wiem jak teraz jest z biurami meldunkowymi, czy to sie samo załatwia
    tak jak przy narodzinach, czy też trzeba "recznie".
    Umowy z gazownią, eletrownią, tepsa przepisać na siebie.

    nie wiem co tam jeszcze