  • Data: 2003-12-07 17:11:18
    Temat: Re: studia prawnicze na skróty
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] wrote:

    > Czy wiecie coś o możliwościach dostania się na dzienne studia prawnicze
    > bez zdawania egzaminu wstępnego ?
    > Chodzi mi o uprawnienia dot. olimpiad, może gdzieć na uniwersytecie
    > organizuje się konkursy, etc.

    Bodaj konkurs historyczny i konkurs wiedzy o społeczeństwie na którymś
    etapie pozwala na uzyskanie zwolnienia z egzaminów wstępnych na wydział
    prawa. Musisz dowiedzieć się na uczelni, czy honorują dany konkurs albo w
    informatorze o konkursie, które uczelnie zwalniają finalistów konkursu.

    Kiedyś była jeszcze olimpiada z praw człowieka, ale nie wiem, czy jeszcze
    się odbywa....

    Aha... jeszcze jedna informacja: czasami uczelnie wyznaczają limit przyjęć
    bez egzaminów finalistów olimpiad np. do 5 osób w danym roku, więc warto
    się zorientować, żeby nie okazało się, że się nie załapiesz...

    Pozdrawiam,
    Marysia