    From: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: studia
    Date: Mon, 6 Jan 2003 15:30:00 +0000 (UTC)

    huski <h...@p...onet.pl> wrote in
    news:Xns92FBA291462F0huski@213.180.128.20:

    > "Marcin Olender" <d...@g...pl> pisze w
    >
    > Zwracam ci uwage, ze polskiego prawa jednak

    > O Cambridge nawet nie mam co myslec. A tak abstrahujac troche od
    > tematu to co powiecie na taki kierunek jak "prawo eurpejskie" moja
    > jedna znajoma studiuje to (w Szczecinie) i jest raczej
    > usatysfakcjonowana.

    Heh chyba masz na mysli ze w ramach programu studiow na tamtym uniwersytecie jest
    taki przedmiot no albo to jest w ramach jakiejs szkoly niepublicznej (jesli to
    drugie to raczej dalbym sobie z tym spokoj).Na ten przyklad na Uniwersytecie
    Kardynala Stefana Wyszynskiego na 2 roku jest obowiazkowy przedmiot "Instytucje
    UE" a na 4 roku "Prawo wspolnotowe europejskie" ponadto sa studia podyplomowe
    dotyczace tylko prawa europejskiego.Oczywiscie nie zebym cie namawial do
    studiowania na UKSW bo sam konczylem UW ale opinie o UKSW slyszalem bardzo dobre
    zwlaszcza ze kadra pochodzi z UW a wiec profesorowie Cieslak,Jedrzejewska
    (pamietam ten dreszcz emocji na egzaminie z kpc u niej:) ) i jacys doktorzy zdaje
    sie.A jesli tak bardzo cie neci prawo angielskie to na UW jest na ten przyklad
    Szkola Prawa Angielskiego (i nie tylko angielskiego).

    - PzKw Panther Pawel -
    - gg 2561349 -