    From: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: student na 2 tych samych kierunkach
    Date: Thu, 20 Feb 2003 18:17:54 +0100

    Osobnik podający się za Alek <a...@p...onet.pl> w poście
    news:b32tst$anc$1@news.onet.pl napisał:

    > To chyba najprościej pójść (napisać) do rektora, w końcu on na
    > uczelni za władzę robi. :)

    Jak najbardziej. Tylko że kierowniczka działu kształcenia twierdzi że wg
    "jakiejś ustawy" nie można być studentem na dwóch tych samych kierunkach
    (nawet jeśli to przecież teraz jestem już tylko na magisterskich,
    inżynierskie skończyłem). Po prostu chciałem wiedzieć czy to rzeczywiście
    prawda zanim zacznę się wykłócać przed rektorem.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi