  • Data: 2006-08-19 18:14:39
    Temat: Re: stolica polski pytanie do konstytucjonalistów
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uznajemy zatem, że konstytucja jest absolutnym i pełnym ustawodawstwem
    > danego kraju, tak?

    Nie. Przeczytaj tezę jeszcze raz. A jesli nei podziała, to jeszcze raz, itd.

    > chyba sobie Legalisa skasuję

    Lepiej nie kasuj tylko poszukaj błędów (znaleźć nie trudno, wierz mi) po
    czym zażądaj zwrotu lub obniżenia ceny. Odkąd przyszło mi przez jakiś czas
    korzystać z tego badziewia już złego słowa nie powiem na Lex Polonice i Lexa
    sopockiego (choć też zdarzają im się wpadki).

    Marcin.