  • Data: 2007-02-07 22:11:10
    Temat: Re: status os. bezrobotnej a prawo do zasiłku ???
    Od: "esos" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeczytałem.Wektor podał podstawę prawną z której wynika dlaczego zasiłek
    > wypłacany jest z "opóźnieniem".

    ja podalem miejsce, gdzie w UP mozna zobaczyc na wlasne slepia taka podstawe
    prawna - gablota.

    > Ty z kolei napisałeś,że położenie w którym znalazł się pytający wynika z
    > sytuacji na rynku pracy.

    na wielu plaszczyznach wynika. wez pod uwage np dlugosc okresu na ktory
    przyznawany jest zasilek - jest to zmienne zaleznie od aktualnej sytuacji na
    rynku pracy. kiedy w zabrzu dawali zasilek na rok, w gliwicach mozna bylo
    liczyc jedynie na 6m-cy pomocy (roznica w ilosci os bezrobotnych w danym
    miescie).

    > jest twierdzenie bzdurne

    domysl. zaznaczylem - "domyslam sie, ze... ". domyslanie sie nie jest
    stwierdzeniem faktu = wnioskiem.

    pozdrawiam
    esos