  • Data: 2011-05-21 18:14:00
    Temat: Re: stacje franczyzowe, a źródło paliwa
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-20 23:01, cbnet pisze:
    > Czy twoja przepompownia miała monopol na te wszystkie
    > cysterny, które napełniałeś?
    >
    > Czy te cysterny zaopatrywały tylko niektórych odbiorców,
    > czy wg własnej polityki?
    >
    > Twoja wiedza jest cenna, ale czy pozwala miarodajnie
    > i kompleksowo ocenić sytuację?

    Ja tam nie pracowalem, ale przez plot widzialem co podjezdza. Cysterny
    chyba wszystkich najwiekszych marek podjezdzaly. Najliczniej oczywiscie
    Orlen, zaraz po nim BP. Nie pamietam co tam jeszcze bylo, wtedy chyba
    Preem, Esso, cos mi sie po glowie kolacze Statoil ze tez tam widzialem,
    jakies pomniejsze.

    --
    venioo
    GG:198909