eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp › Re: sprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp
  • Data: 2011-03-28 20:43:49
    Temat: Re: sprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp
    Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-28 22:00, bartek pisze:
    > Witam.
    > mam pytanie, sprowadzilem sobie ze stanow kilka produktow firmy OPI np.
    >
    > Wstawilem je do swojego sklepu, badz wprowadzilem je tylko na pokaz a
    > sprzedaz odbywa sie bezposrednio ze stanow.
    >
    > tzn.
    > klient zamawia w sklepie towar przychodzi ze stanow,
    >
    > marka ponoc jest zastrzezona w polsce przez firme XXX.
    > dostalem wlasnie pismo z urzedu patentowego o tym ze mam zaprzestac
    > dzialanosci zwiazana z ta marka lub poradzil mi bym zamazal logo
    > sciagnal naklejki...
    >
    > jak to jest?

> [...]

    ugoda?
    w ostatni dzien dwie firmy nagle do mnie dzwonily i wrecz prosily zebym
    sie podpisal i zniszczyl towar na ich koszt, ze nic nie bede placic oni
    wszystko pokryja........ tak jakos wyszlo chyba sie czegos bali ?

    nic mi nie zrobili... sprawe zglosilem do prokuratury i to chyba
    zadzialalo...
    generalnie to wyglada tak... zamowi teraz 100 osob... moze komus sie uda
    sprowadzic komus nie... a oni musza wynajmowac teraz dla tych 100 ta
    firme prawnicza placic im kase a to wszystko da rade umorzyc...i sa
    tylko stratni...
    aha
    no i serwis gdzie to kupilem oddal mi kase z nadwyzka.... :/