  • Data: 2003-01-28 09:06:17
    Temat: Re: sprzedaz wierzytelnosci
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: <f...@p...onet.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : mam pytanka z zakresu handelu wierzytelnościami? moze wiecie czy mozna
    : pohandlować
    : 1. wierzytelnościami, z osoba trzecia mimo ze kiedys zawarlismy cesje
    : wierzytelnosci na bank?

    nie rozumiem, kto co i na kogo przelał????

    : 2. co wierzytelnością gdy jest nieskuteczna egzekucja komornicza?

    a co ma być? :)

    : 3. a z taką, która nie jest skierowana do komornika, jedynie jest na
    etapie
    : ostateczego przedsądowego wezwania do zapłaty?

    nie słyszałem żeby wierzytelności miały jakiekolwiek "etapy"

    : moze podpowiecie literature i z gory dziekuje z pomoc

    kodeks cywilny
    kodeks postęowania cywilnego

    : Fatima Tatak - Pietrzykowska
    : Doradca Prawny