  • Data: 2008-10-19 15:22:49
    Temat: Re: sprzedaż leków - kto może
    Od: "pitero" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie, chyba, ze jest to tzw. suplement diety, a nie lek.

    Inaczej musisz zalozyc apteke i zatrudnic osoby w odpowiednim
    wyksztalceniem. Ze sprzedaza internetowa lekow byly/mialyby byc zmiany,
    Wczesniej generalnie sprzedaz lekow przez net byla problematyczna nawet dla
    aptek. Nie wiem jaki jest obecnie stan.