  • 1. Data: 2007-03-21 20:09:01
    Temat: Re: sprzedajacy mial doslac fakture - 2 misiace temu
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Michał Trych" <m...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:etrvst$28g$1@news.onet.pl...

    > Zapalcilem chyba 200zl mniej niz cena z alegro ( wg umowy), wrocilem do
    > domu i dla pewnosci ze dosle f-re kupilem przedmiot przez kup teraz za
    > wyzsza cene.

    Zaraz zaraz. Najpierw zaplaciles pieniadze za telefon, a potem kliknales
    "kup teraz'? Ciekawa kolejnosc i w sumie niezbyt bezpieczna - dla ciebie
    glownie. Wystawiliscie sobie komentarze?

    > Szkoda mi kobity, ale wiem ze moge jej narobic klopotow- urzad skarbowy,
    > bo nie zpalacila podatku

    jaki podatek i skad wiesz ze nie zaplacila, zakladajac ze miala zaplacic?

    > policja bo umowa byla taka ze mieli doslac f-re a nie doslali

    Policja sie zajmuje niedoslanymi fakturami?

    > swiadek - znajomy sprzedajacego ktory byl przy rozmowie tel ze
    > sprzedajacym.

    Znajomy sprzedajacego ma byc w razie sporu sadowego twoim swiadkiem
    przeciwko swojemu znajomemu?:) Twoja wiara w uczciwosc ludzi jest naprawde
    duza.

    > to jednak niewiele tym zyskam,

    Niewiele to i tak wiecej niz ja sadze ze zyskasz.

    Zastanawia mnie jeszcze kwestia owej "prowizji". ta prowizja to za to ze nie
    zrealizowaliscie [wg allegro] owej aukcji z kup teraz? Jesli tak jest, to w
    sumie linia obrony kolesia powinna byc "jaki telefon? Przeciez ten $%&*
    wylicytowal i go nie kupil":)

    Angie

  • 2. Data: 2007-03-21 20:27:27
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net>

    > Policja sie zajmuje niedoslanymi fakturami?

    Widać może wycofali się z umowy... Tak to bywa, honoru mogło nim zabraknąć.

    Ale wiedz, że być może faktura lezy u nich w biurze/sklepie/hurtowni i czeka
    na Ciebie. Sprzedawca ma obowiazek *wystawić* fakturę (bez pytania, jesli
    prowadzisz działalność i kupujesz na tą działalność * na żądanie jeśli zakup
    jest przez osobę fizyczną nie prowadzącą DG). Nie ma jednak obowiązku jej
    *wysyłać*!

  • 3. Data: 2007-03-21 21:32:09
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    >to stwierdzilem i teraz wiem ze chyba slusznie, ze jednak alegro bedzie
    >jakims zabezpieczeniem...

    W jaki sposob? Bo wydaje mi sie, ze raczej dziala to na twoja niekorzysc.
    Nie wypelniles zawartej umowy - jest dowod ze NIE KUPILES tego telefonu, o
    ktorym byla mowa w aukcji

    >tak samo wlascielka konta, ktora jest w stanach pewnie tez cos tam bedzie
    >musiala komus tlumaczyc

    Co niby ma tlumaczyc skoro nie kupiles telefonu od niej? Kliknales "kup
    teraz i tego nie sfinalizowales:)

    > I tak i nie - czlowiek przyjechal do mnie, dzwonil do mnie ze jest i
    > czeka, dostalem telefon itp.

    Kurcze:-) Wlascicielka konta sprzedawala telefon i ty transakcji z nia nie
    dokonczyles. Kupiles jakis telefon, od jakiegos kolesia. Co niby telefon z
    allegro ma z tym wspolnego?:) *

    Angie

    * oczywiscie rozumiem twoja sytuacje, to jedynie obiektywne rozpatrzenie
    sprawy:)