eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawospółdzielnia nie chce zwrócic nadpłaty za metraż, którego nie ma › Re: spółdzielnia nie chce zwrócic nadpłaty za metraż, którego nie ma
  • Data: 2003-06-28 06:34:58
    Temat: Re: spółdzielnia nie chce zwrócic nadpłaty za metraż, którego nie ma
    Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > starałem się napisac dośc jasno że nie poprzez sąd a przynajmniej nie od
    > razu poprzez sąd,
    > a ty swoje,

    starałam się odpisać, jasno że polubowne ułożenie się ze spółdzielnią nie
    przyniosło efektu - Zarząd odpisał na mój wniosek że nie widzi możliwości
    rekompensaty

    > moim zdaniem należy zmusić sp-nie do korekty ale nie przez prokuratora,
    > bo on zapyta o jakie przestępstwo chdzi - a jaki art, podasz ?
    > bo ja nie widze przestępstwa,

    chyba mylisz 2 sprawy : przestępstwo kwalifikuje się pod kodeks karny a ja
    zakładając sprawę cywilną chcę korzystać z kodeksu cywilnego - nie konieczne w
    tym wypadku jest mieszanie prokuratora do sprawy :)
    innego wyjścia, przynajmniej ja, nie widzę aby dochodzić w tej sprawie swoich
    praw - jednakże jakbym się myliła to będę wdzięczna za sugestie