  • Data: 2007-07-06 11:12:06
    Temat: Re: spadek - sprawa rodzinna
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mondo" <m...@m...mondo> napisał w wiadomości
    news:f6l4pv$klf$1@news.onet.pl...

    > No to ja juz nic nie wiem :/ To w koncu jak waszym zdaniem to rozwiazac?
    > Przypominam problem: Chcemy go splacic, jednak tylko w czesci prawnie mu
    > naleznej. Od odmawia przyjecia tak malego udzialu i grozi wprowadzeniem
    > sie.

    Dokonac podziału spadku.
    Sposób podziału jak widze jest uzgodniony. Więc problemu z tym nie
    będzie.Moglibyście załatwić to sami przed notariuszem. Ale skoro ten ktoś
    chce dostać wiekszą spłatę, to może nie zgodzić się na tak uzgodniony
    podział. Wtedy bez postępowania działowego przed sądem się nie obejdzie.
    Uświadomcie mu, że to ten spór będzie go kosztował, bo adwokaci tez muszą z
    czegoś żyć. A na koniec i tak dostanie tyle ile mu się nalezało od początku.
    Efekt będzie taki, że zamiast dostać od razu i bez niepotrzebnych kłopotów
    określona sumę, dostanie duzo mniej (bo poniesie niepotrzebne koszty).