  • Data: 2003-07-29 14:30:44
    Temat: Re: spadek - podziekowanie i podsumowanie
    Od: Emeryt <kaen@poczta_wyrzuc_to.pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pat napisał(a):

    > Majac stwierdzenie_nabycia_spadku place podatek od
    > spadkow_i_darowizn do US. Od wartosci ktora sam okreslam.

    Właśnie tydzień temu to robiłem - też myślałem że sam okresle wartość
    (działka ze starym domem). Jednak US ma własne tabele i obowiązujące
    rozporządzenia w danej gminie. Np. w miejscowości w której jest
    otrzymana w spadku działka, wartosć dzialki do 0.5 ha liczy się "w
    granicach 50 % dzialki budowlanej". Urzednik nie potrafił oczywiście
    wytłumaczyć dlaczego chociaż jest "w granicach 50%" on liczy równe
    50.
    Ale że i tak podatek wyszedł na zero, to i nie dociekałem :).
    Jedna uwaga - jak bedziesz załatwial podatek to poproś od razu o
    zaświadczenie - może się później przydać.

    Emeryt