  • Data: 2006-04-09 16:29:12
    Temat: Re: spadek po ciotce - pilne pytanie.
    Od: "xeoteam" <x...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bubu" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:e1b1be$50h$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ty mógłbyś mieć szanse na ułamek spadku jeśli nie byłoby testamentu wcale.
    > Jeśli istnieje testament to on właśnie wskazuje spadkobierców.Ty i Twoja
    > siostra
    > jesteście tylko "uczestnikami".

    to dlaczego Sad nakazal mojemu wujkowi - na jego pytanie co zrobic, zeby
    tylko on dostal spadek - poprosic nas o zrzeczenie sie spadku.
    dodam jeszcze ze moje wujostwo nie mialo dzieci. czytalem gdzies ze
    dziedziczenie nie idze tylko na zstepnych z 1 grupy ale z drugiej tez, bo
    tak jest w ustawie.
    troche to dziwne bo po co mam byc wzywany jako uczestnik skoro nie mam nic
    do tego spadku? przeciez to bez sensu byc strona w sprawie a tak naprawde
    nie byc strona :)
    pozdrawiam