  • Data: 2003-09-16 13:11:22
    Temat: Re: sp. z o.o. - jak zamknąć?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > On Tue, 16 Sep 2003, Maddy wrote:
    > [...]
    >

    > Cie florek. Włażę pod stół: miało być "ze stratami" :]

    No tak by wychodziło ;-) To jeszcze moge zrozumieć ;-)

    Ale serio, pełno jest ogłoszeń "kupię *zadłużoną* sp. z o.o.".
    I nikt mi nie chciał powiedziec dlaczego ma być koniecznie zadłużona...
    W końcu znalazł sie kupiec który po prostu chciał załozyc spółka jak
    najmniejszym kosztem a nie kombinowac i "moja" spółeczka poszła.

    Ale co nie wiem to nie wiem. Po chloerelle ma byc zadłuzona??
    I jak zadłuzona to lepsza od czystej. Jak wspominałam że spółka bez
    zobowiązań, bez pracowników, nawet bez nalezności to z drugiej strony
    było "łeee... to nie..."

    Jest ktos kto mi może wyjasnić

    Maddy całkiem juz głupia

    --