  • Data: 2007-02-18 19:41:04
    Temat: Re: słowo powszechnie uznane za obelżywe "dureń"
    Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno małżonka nazwała mnie leniem i świnią.
    Przeanalizowałem moje zachowanie i doszedłem do wniosku, że ma rację.
    W sytuacji, gdzie nie jestem żadną osobą "na świeczniku" pozostaje mi
    jedynie poprawić się, ale gdybym był choćby znanym politykiem, tobym ją
    włóczył po sądach ;-) (zakładając, że osoby takiego gatunku czerpią "per
    rectum" mądrość, pracowitość i inne przymioty umysłu ze stolca - nomen omen,
    na którym zasiadają)
    Jacek