eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosklep internetowy po przelaniu mu pieniędzy na konto nie odpowiada na maileRe: sklep internetowy po przelaniu mu pieniędzy na konto nie odpowiada na maile
  • Data: 2008-07-01 23:59:12
    Temat: Re: sklep internetowy po przelaniu mu pieniędzy na konto nie odpowiada na maile
    Od: "Tom" <t...@t...plz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "danz" <d...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:g4e3u5$oqj$1@inews.gazeta.pl...
    > sklep internetowy po przelaniu mu pieniędzy na konto nie odpowiada na
    > maile, co robić?
    > na forach internetowych jest informacja że często ten sklep tak robi (a
    > właściwie zawsze).
    > Czy mogę wytoczyć sprawę czy można to pod wyłudzenie podciągnąć?
    > Proszę o radę, najgorsze że rodzina dała mi pieniądze bym też dla nich coś
    > kupił i te pieniądze też są zablokowane na koncie tego sklepu.


    No jest chyba tam jakas informacja kiedy towar wysylaja itd.

    Poczekaj sporkoje tydzien, dwa, trzy nie bedzie towaru to wtedy dzwon na
    policje.

    Kiedy przelales pieniadze ile juz czekasz,

    To normalne jak facet dostaje dziennie po 300 maili i 500 spamow jakby mial
    to wszystko czytac i odpisywac to juz mu czasu by zabraklo aby popakowac i
    na poczte zaniesc.

    Do mnie tez bezprzerwy pisza (czasami dupe zawracaja takimi duperelami ze az
    glowa boli kazdemu sie zdaje jak zaplacil 20 zl to bede z nim siedzial
    tydzien i emailowal) nieraz zejdzie pol dnia aby tylko na czesc pytan
    odpowiedziec, musze czasami to olac jak chce cos zrobic, tzn przygotowac
    towar za ktory zaplacili i inne rzeczy w firmie.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1