    From: "Lesio5" <I...@w...pI>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skladanie falszywych zeznac
    Date: Sat, 3 Jan 2004 11:52:34 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@nat-d.aster.pl

    Użytkownik "gulldarek" <g...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:bsh4k9$hhv$1@flis.man.torun.pl...
    > Witam!
    >
    > W liscie przeslanym do sadu w sprawie o ubezwlasnowolnienie zostalo
    > napisane, cytuje:
    >
    > "W chwili obecnej ubezwlasnowolniona skarzy sie telefonicznie, ze
    > dostaje bardzo silne leki, przez ktore bardzo zle se czuje."
    >
    > Czy jesli posiadam bilingi, wykazujace ze zadne rozmowy telefocniczne
    > nie odbyly sie mam prawo zlozyc doniesienie do prokuratury o
    > skadanie falszywych zeznan?

    Co ty gadasz za glupoty? Jak jest ubezwlasnowolniona to jak mozesz ja
    zaskarzyc do prokuratury? Przeciez jak nie ma pelnej zdolnosci do czynnosci
    prawnych to moze pieprzyc co jej slina na jezyk przyniesie - równiez w
    formie pisemnej. Przeciez zapewnie dlatego zostala ubezwlasnowolniona.
    Prokurator by cie wysmial i tyle.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"