  • Data: 2014-04-03 21:58:25
    Temat: Re: serwis aukcyjny stanowi prawo
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-03 21:49, Kris pisze:

    > I zdjąłbyś opłacone ogłoszenie firmy "A" tylko dlatego że Pan "B" powiedział że go
    oszukali?

    Nie wiem, tylko teoretyzowałem, pewno na podstawie jednego głosu nie
    zdjąłbym, ale bym się zainteresował. Choć nazwa nie padła, ale wszyscy
    wiedzą o jaki serwis chodzi. To potężny serwis, na pewno z wieloma
    problemami na co dzień, ale też z wieloma zastrzeżeniami, wg mnie za
    bardzo traktowany przez właścicieli jako źródło zysków. Ja bym się
    lepiej starał, ale to nadal teoretyzowanie.