  • Data: 2008-02-03 22:49:47
    Temat: Re: ściąganie filmów z internetu
    Od: "Piotr C." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    humanista (mruczus) wrote:
    > Już wiele lat temu, kiedy chciałem nabyć kartę do dekodera telewizji
    > zagranicznej docierającej do Polski, otrzymałem odpowiedź od stacji
    > telewizyjnej że potrzebne im jest wykupienie licencji w Polsce na
    > nadawanie do Polski a raczej na sprzedaż dostępu do ich telewizji z
    > Polski. Te przepisy są od wielu lat.

    Ciekawa sprawa... może ktoś podać podstawę prawną?

    Nadal nie przemawia to jakoś do mnie... co to za przepisy?
    - "satelita" - kiedyś sygnał analogowy i niekodowany, obecnie cyfrowy
    (kodowany lub nie) dociera do Polski z wielu satelitów i nie sądze żeby
    każdy nadawca ubiegał się o uprawnienia w każdym kraju... Przykładowo
    nadawca telezakupów mango chyba nie potrzebuje zezwolenia od Anglików
    czy Ukraińców...
    - podobny przypadek jak Twój - pewna firma kupowała karty dostępu do
    pewnej telewizji azjatyckiej (platforma cyfrowa chyba francuska) i nie
    było najmniejszych problemów, normalnie to szło do księgowości...

    pozdrawiam