  • Data: 2006-10-29 20:45:42
    Temat: Re: samochod a faktury za paliwo
    Od: "Jarecki" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:6efd6$454507ed$57cf7bb1$25620@news.chello.pl...
    > Możesz, ale żeby odliczyć to od dochodu będziesz musiał prowadzić
    > ewidencję przebiegu pojazdu. No i VATu od paliwa nie odliczysz.

    Przepraszam ze sie wtrace. To znaczy ze moge sobie podniesc koszty uzyskania
    na dojazdy do pracy?
    Ktos to przerabial i czy sie oplaca? Do pracy mam w dwie strony ok 15km.
    Wozik pali ok 6 litrow ON w miescie.
    Warto zbierac fakturki? Czy ewidencje prowadze tylko dla dojazdow do pracy
    czy dla wszystkich moich podrozy?

    Jarek