  • Data: 2009-10-28 14:17:24
    Temat: Re: sadowy nakaz zaplaty w postepowaniu upominawczym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > to akurat nie ejst trudne do sprawdzenia,

    Jasna sprawa (pomijając przypadki szczególne typu specsłużby ;) ), ale
    mi chodziło o to, że dłużnik musi tam faktycznie pracować :-P

    > jak wyzej, komornik bez problemu dojdzie w którym banku konto ma
    > kowalski. Kwestia zapłaty komonikowi.

    Patrz wyżej ;)

    Tak, wiem, czepiam się detali ;)

    > zalożyłem ze to niewielki procent oszczednosci na koncie.

    Dla kogo niewielki, dla tego niewielki. Tak czy inaczej nie będzie
    zabrane _wszystko_. Limit to zadłużenie plus koszta oraz kwota wolna od
    zajęcia.

    > Przy czym od razu odradzam wypłatę kasy z konta, bo teraz po wyroku to
    > juz mozna pojsc za to siedziec.

    Zależy. Ktoś mógł wypłacić gotówkę i zrobić przekaz na konto
    wierzyciela. I co, miałby za to pójść siedzieć? ;)