eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworzecz o zwracaniu towaruRe: rzecz o zwracaniu towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rzecz o zwracaniu towaru
    Date: Wed, 20 Jan 2010 11:02:06 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <hj6kfn$loa$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hj6ghb$ouq$1@node2.news.atman.pl> <hj6gnl$ul4$2@news.onet.pl>
    <hj6h6c$p3u$1@node2.news.atman.pl> <hj6hbu$ul4$4@news.onet.pl>
    <hj6hd0$p4l$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: aegp227.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1263981880 22282 79.186.171.227 (20 Jan 2010
    10:04:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jan 2010 10:04:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091204
    Thunderbird/3.0
    In-Reply-To: <hj6hd0$p4l$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:623993
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20-01-2010 10:14, yapann pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    > news:hj6hbu$ul4$4@news.onet.pl...
    >> Bez zgody sklepu nie możesz zwrócić nigdy (z wyjątkiem reklamacji).
    >
    > bu
    > a tyle razy słyszałam/czytałam, że każdy towar można oddać bez podania
    > przyczyny ..


    A od kogo słyszałaś? Gdzie przeczytałaś?

    Na tej liście wielokrotnie wyjaśniano, że kiedy kupujesz w
    "stacjonarnym" sklepie nie masz prawa do zwrotu pełnowartościowego
    towaru zgodnego z umową. Temat pojawia się regularni i regularnie
    pojawiają się łopatologiczne wyjaśnienia.
    Jak widać, jeszcze zbyt rzadko.

    Jeżeli sklep przyjmuje zwroty, to jest tylko i wyłącznie dobra wola
    przedsiębiorcy.

    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1