  • Data: 2006-06-25 18:34:40
    Temat: Re: rozwód - alimenty dla małżonka
    Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:e7mkea$rmu$2@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > a na jakiej zasadzie go zatrudnilas? bez opcji wypowiedzenia?

    umowa o pracę... Ze zwolnieniem nie byłoby problemu, poza tym sama
    dobrowolnie płaciłabym mu bez przymusu pieniądze (nawet bez żadnych nakazów
    sądowych) przez jakiś czas, żeby stanął na nogi, tylko czy on nie zażąda ode
    mnie alimentów przez najbliższe 5 czy 10 lat, skoro - ja mam pieniądze, a on
    po rozwodzie nie miałby z czego żyć (gdyby spacjalnie nie podejmował pracy,
    bo tak byłoby mu wygodniej no i - na złość mnie). Rzecz w tym, czy on ma
    prawo żądać ode mnie alimentów? (mamy rozdzielność, ja przed ślubem miałam
    firmę, po ślubie prowdzę ją nadal, wykazuję spore dochody)

    pozdrawiam,