  • Data: 2002-11-22 08:29:37
    Temat: Re: rozwiazanie umowy - roszczenia
    Od: "Lesław Ródź" <l...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zależy jak rozwiążesz umowę. Jeśli ją wypowiesz inaczej, niż opisałem
    > wyżej, to powinieneś zwrócić mu koszty (art. 746 kc).

    Jeszcze jedno pytanie odnosnie art. 746 kc. Poniewaz jak juz napisalem
    wyslalem pismo, ze zrywam umowe (bez uwzglednienia art. 491 kc) to czy moge
    skorzystac z fragmentu art. 746 kc:
    "w razie odpłatnego zlecenia obowiązany jest uiścić przyjmującemu zlecenie
    część wynagrodzenia odpowiadającą jego dotychczasowym czynnościom, a jeżeli
    wypowiedzenie nastąpiło bez ważnego powodu, powinien także naprawić szkodę."
    Z jednej strony nie dostalem nic wiec na chlopski rozum za co mam placic? Z
    drugiej strony mialem powod zeby zerwac umowe poniewaz o ponad 1.5 roku
    przekroczony zostal termin na wykonanie uslugi i to nie tylko w zakresie,
    ktory wymagal czynnikow zewnetrznych (uzgodnien z urzedami) ale rowniez
    takich uslug jak sam projekt.

    Pozdrawiam
    Leslaw Rodz