  • Data: 2008-12-12 06:53:08
    Temat: Re: rozwiązanie umowy OC po zakupie.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > RPU nie stanowi w Polsce prawa. A ustawa jest dość jasna.
    > Widzę że nie znasz, podobnie jak RPU, podstaw wykładni prawa, a więc
    > szkoda mojego czasu.

    RPU nie stanowi prawa i nie taka była intencja tego co napisał.
    Jakby ustawa była jasna to by nie było problemu i temat nie zawędrowałby
    aż do rzecznika.
    Masz rację, szkoda twojego czasu, pakuj się i znajdź sobie inne zajęcie,
    nie będziesz się marnował. jak narazie to twoje posty ograniczają się
    do wymądrzania się na wszystkie strony i nic po za tym.