eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworozliczanie działalności gospodarczej na książce - sposób ewidencji przychodów, jak? › Re: rozliczanie działalności gospodarczej na książce - sposób ewidencji przychodów, jak?
  • Data: 2007-10-09 13:19:38
    Temat: Re: rozliczanie działalności gospodarczej na książce - sposób ewidencji przychodów, jak?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 Oct 2007, SDD wrote:

    > Prowadzisz ewidencje sprzedazy, w ktorej wpisujesz kwote nieudokumentowanych
    > przychodow kazdego dnia.

    Wrrr.....
    Ja wiem, że to minister napisał cytat niżej i w paru miejscach
    spotyka się formatowanie:
    "przychodów nieudokumentowanych
    fakturami"
    ...co wręcz zachęca do "streszczania" jak wyżej, ale jak to są przychody
    "nieudokumentowane", to co robi ich wpis do ewidencji sprzedaży?
    :)
    (hint: "bezrachunkowe"! Bo to tak jakby pisać "krzesło" i zapomnieć
    dodać "elektryczne"!)

    pzdr, Gotfryd