  • Data: 2005-05-08 11:16:49
    Temat: Re: rowerzysta vs kierowca - prosba o porade
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d5jcjj$geb$3@inews.gazeta.pl...

    > najgłupszy pomysł jaki można było wymyśleć

    Zważając na stan systemu prawnego w naszym kraju
    zdecydowanie odpowiem, że jest to jedna z opcji, które
    należy brać pod rozwagę startując jako oskarżony w sądzie.

    Widzę że nigdy (oby tak dalej) nie miał Pan do czynienia z :
    - biegłym sądowym
    - prokuratorami
    - składem sędziowskim

    Od kiedy miałem wypadek i sprawę w sądzie
    jestem zdania że każdy może tak umoczyć że ręce opadają.

    Podam Panu przykład:
    Zostałem osądzony zaocznie przez Sąd jako winnym zdarzenia, ale
    w dokumentach byłem świadkiem, a co za tym idzie nie zostałem
    poinformowany przez sąd o moim wyroku, a co najlepsze nie mogłem
    się odwołać od wyroku.

    Więc kombinowanie sobie świadków tak jak zrobiła sobie strona
    przeciwna jest w naszym kraju jak najbardziej legalną opcją.

    Piotr
    --
    Fiat SC 1,1 black
    Małe jest piękne