    From: "dexth" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: renta
    Date: Wed, 5 Jul 2006 01:06:31 +0200

    news:e8csms$6td$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wystąp o alimenty przeciwko ojcu dziecka. Czemu ja mam płacić na wasze
    > dziecko?

    Sluchaj no Johnson, jakis porabany jestes. Ja nie chce zebys ty placil na
    moje dziecko, ja nigdzie nie napisalam, ze chce jakies pieniadze z pomocy
    socjalnej. Czytaj i zacznij myslec. Mnie chodzi o rente rodzinna. Moja mama
    pracowala przez 38 lat i nie doczekala emerytury. Ja jestem w takim wieku,
    ze przez dwa lata moge z tych pieniedzy ( jej pieniedzy gromadzonych przez
    ZUS- nie Twoich) dostac rente. Bez wzgledu na to co ty tu napiszesz, od
    pazdziernika ta rente bede miala. Ja bym juz chciala ta rente od lipca.
    Niestety nie ma na to sposobu i juz nie szukam. Jakos przezyje te trzy
    miesiace. JOHNSON badz spokojny nie bedziesz placil na moje dziecko. Ojciec
    mojego dziecka jeszcze studiuje, dorabia i pomaga mi materialnie. Pomaga mi
    tez jego rodzina. Nie wiem czemu mialabym wystepowac przeciw niemu o
    alimenty. Spij spokojnie, nie zamierzam i nie zamierzalam wyciagac od ciebie
    pieniadzy. Mam nadzieje ze zrozumiales o co mi chodzilo.

    Pozdrawiam Anna