  • Data: 2003-06-04 19:34:49
    Temat: Re: reklamacja obuwia cd
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AR wrote:
    > Obecnie czekam na pomoc rzecznika...
    > (po tygodniu)
    > rzeczniczka odpowiedziała, że jedyne co może zrobić (nie zajęła sie
    > nawet sprawą) to skierować mnie do innego rzeczoznawcy u którego będę
    > musiała zapłacić 25 pln. Jeżeli opinia będzie odmienna mogę wrócić do
    > rzecznika i dopiero wtedy spróbują cos zrobić......
    >
    > Co sądzicie o tego typu zachowaniu??

    Trochę dziwne (szczególnie, że zajęło jej to tydzień), ale postaw się na
    jej miejscu - prezentujesz stanowisko jednej strony, ona własnych
    rzeczoznawców nie ma, więc nie może go zweryfikować, dlatego chce opinii
    niezależnego rzeczoznawcy.
    Może wniosek w sądzie polubownym, najwyżej tam powoła się rzeczoznawcę?

    KG