  • Data: 2005-04-13 21:42:59
    Temat: Re: reklamacja
    Od: "retrow" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Wyslij do niego wezwanie do wydania sprzętu ...
    >najlepiej za zwrotnym
    >potwierdzeniem odbioru.

    A moglbys podac linka do jakiegos wzoru takiegoz pisma w necie?
    Czy moge po prostu napisac "prosze o zwrot..."

    > Daj mu na to 14 dni, a po 14-stu dniach zglos na
    >policje zabor mienia ... jesli to bedzie powyzej 250 zl to juz
    >przestepstwo ;-)

    Duzo powyzej, ponad 500 zeta.
    Nie wiem tylko, czy chce mi sie ciagac z tym az na policje... nie da sie faceta
    tylko jakos postraszyc? zacytowac mu jakis paragraf o dlugosci napraw
    gwarancyjnych, czy gdzies zglosic indzie niz na policje?
    Czytalem o Urzedzie Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Z tego co pisza na swoich
    stornahc, moznaby do nich sie zwracac... nie wiem tylko, cyz ten przypadek sie
    kwalifikuje ;-(

    pozdrawiam
    torin

    archiwum i przeszukiwanie newsów