  • Data: 2009-08-22 22:06:24
    Temat: Re: reklama w gazecie z błędem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ant wrote:

    > A w 10% też jest umową wykonaną w 10%? Załóżmy, podpisałem
    > z wydawcą umowę na opisanie historii gminy X i miejscowości Y,
    > taki informator o gminie...

    to sie zdecyduj czy chcesz informator o gminie, czy opisanie historii
    gminy X u miejscowości Y.

    Bo informator z definicji zawiera informacje zazwyczaj akutalne, a
    historie można opisać w różny sposób.

    > Oddam mu kryminał, którego akcja toczy się w XVI w.
    > w gminie X i w miejscowości Y.
    >

    > Dwa pytania:
    >
    > 1. W ilu procentach wywiązałem się z umowy?

    jak sobie skonstruujesz umową to taki będziesz miał efekt.
    Doprecyzuj co chcesz uzyskać. Jak sam nie wiesz czego chcesz to trudno,
    żeby ci ktoś dogodził.
    Po za tym dopisz sobie w umowie częściowe oddawanie dzieła, nie bedziesz
    zaskoczony na koniec.

    kryminał to nie informator to oczywiste, ale jak powiesz, że chcesz mieć
    coś ogminie X i miejscowości Y, to sam sobie jesteś winien, jak ci ktoś
    obraz przyniesie.

    > 2. Gdzie się podziało słynne "Towar niezgodny z umową"?

    tam gdzie skończył się towar i tam gdzie skonczył się sklep i klient a
    zaczęła umowa zlecenie lub o dzieło.
    Jak sobie w merlinie zamówisz informator a dostaniesz kryminał to będzie
    to towar niezgodny z umową.
    Jak podpiszesz umowę o dzieło to towar wraz z ustawa nagle ci wyparował.