  • Data: 2014-02-07 17:21:59
    Temat: Re: regulamin i prawo
    Od: "Jurek" <J...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał:

    > Nie widzę szans.
    > Trzeba by wykazać "poniesione szkody" a i to byłoby mało.

    To chyba prawnik jest od tego zęby te szkody wykazać, co nie, za co niby
    bierze pieniądze?
    Taka córka cimoszki z koziej dupy mogła dostać setki tysięcy odszkodowania
    za nic a ja za coś nie mogę?

    > Walka pisemna ma tę zaletę, że może skończyć się "rozesłaniem
    > wyjaśnienia dla wszystkich poczt w okręgu" :P
    > I na deser bonus: "napisz pan reklamację" było nieoficjalnym,
    > wcale nie złośliwym, argumentem ... pracownika poczty, który
    > sam znalazł się między młotem a kowadłem.

    Dowiedziałem się że masa ludzi podobne pisma wysłała, jedni nawet odpowiedzi
    nie dostali, inni dostali nie na temat i tyle. Zresztą skoro mamy prawników
    jak dupy wołowe to po kiego mi słanie tych pism, żeby mi w szufladach
    zalegały?