eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworachunki od TPSA po terminie › Re: rachunki od TPSA po terminie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.c
    om!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Hades" <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <4c4ea559$0$17103$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: rachunki od TPSA po terminie
    Date: Tue, 27 Jul 2010 11:33:07 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-Antivirus: avast! (VPS 100726-1, 2010-07-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 24
    Message-ID: <4c4ea7d4$0$19184$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.224.115
    X-Trace: 1280223188 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19184 83.6.224.115:1091
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:647615
    [ ukryj nagłówki ]

    > Użytkownik "M1SLQ" Od paru miesięcy dostaję od TPSA rachunki za telefon ze
    > znacznym (kilkutygodniowym) opóźnieniem i koniecznością płacenia odsetek za
    > zwłokę. Wykonałem kilkadziesiąt telefonów na ichnią Sex Linię, wypróbowując
    > też przesyłanie rachunku drogą internetową (obiecane 24 godziny płyną im w
    > jakimś innym wymiarze). Jak można sensownie i zgodnie z prawem ugryźć ten
    > problem? Ratuję się ostatnio tak, że dzwonię do nich i każę podać kwotę do
    > uregulowania i sam wypełniam blankiet, ale litości... Ja chcę dostać rachunek
    > i go zapłacić a nie pier*olić się z tym przez kilkanaście godzin miesięcznie
    > siedząc na dupie w domu i wysłuchując debilnej melodyjki w oczekiwaniu na
    > połączenie z konsultantem... Do telepunktu mam 100km, więc też nie widzę
    > powodu żeby brać urlop i tam dymać osobiście. Pomożecie? :)
    > Pozdrawiam


    No coz. Jesli ktos w dobie "powszechnej" komputeryzacji nie potrafi sam
    sobie pomoc to w jaki sposob moga pomoc mu inni? Nie wystarczy bowiem
    aktywowac sobie konta elektronicznego (to taka umowna nazwa bo nie wiem
    jak to moze naprawde sie nazywac) w TP zeby miec wglad (prawie) na biezaco
    do wszystkich informacji zwiazanych ze swoim "kontem" telefonicznym?
    Wystarczy zrobic to raz i potem miec juz spokoj. Mozna na biezaco sprawdzic
    wystawione faktury, stan konta, wykorzystanie limitow polaczn i biling tychze
    za poprzednie miesiace. Polecam. To bardzo ulatwi ci zycie.
    AM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1