eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopytanko o wynajem powierzchni biurowej › Re: pytanko o wynajem powierzchni biurowej
  • Data: 2003-07-22 09:48:10
    Temat: Re: pytanko o wynajem powierzchni biurowej
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Zhan napisał:

    > Witam,
    >
    > Interesuje mnie czy firma wynajmujaca powierzchnie biurowe ma obowiazek zapewnienia
    w tych biurach
    > "biurowych" warunkow pracy. Chodzi mi konkretnie o temperature. Sprawa wyglada tak,
    firma w ktorej
    > pracuje wynajmuje w budynku dwa pomieszczenia. Jedno magazynowe i jedno biurowe. To
    biurowe jest
    > sporo drozsze no bo jest "biurowe". Niestety w tym biurze panuja obecnie "nie
    biurowe" temperatury
    > czyli np w tej chwili jest 35.2 st. W zwiazku z tym szefostwo moje planuje montaz
    klimatyzacji,
    > jednoczesnie wystepujac do administracji z prosba o refundowanie kosztow montazu.
    Niestety ze
    > wstepnych rozmow wynika, ze nie bardzo garna sie do zwracania kosztow tej badz co
    badz inwestycji w
    > ich biuro. Czy mozna uzyc jakiegos argumentu, ktory sklonilby ich do zwrotu
    przynajmniej czesci
    > kosztow? Czy moze wynajmujac powierzchnie biuowe administracja pozbywa sie
    obowiazku zapewniwnia
    > odpowiednich warunkow w tych biurach?

    Wynamujący nic nie musi oprócz udostępnienia pomieszczenia jeżeli w
    umowie sie do niczego innego nie zobowiązuje.
    A co macie zapisane w umowie najmu?

    Ba.. moga nie zgodzic sie na zamontowanie klimatyzacji, zwłaszcza jeżeli
    to jest pełna klima - z wylotem na zewnatrz (dziura w ścianie) itp itd.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1