  • Data: 2007-06-03 10:30:12
    Temat: Re: pytanko o nagrywanie do plikow mp3
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    poreba wrote:

    > A mógłbyś wskazać kilka sytuacji kiedy NIE jest to niezbędne?

    Zawsze. Znajdź mi program, który wymaga do poprawnego działania swojej
    kopii zapasowej. No chyba że ową kopią jest to co się z płyty
    zainstalowało na dysk twardy, ale wtedy nie można już żadnej innej kopii
    zrobić.

    Cytat:
    Art. 75.
    2. Nie wymaga zezwolenia uprawnionego:
    1) sporządzenie kopii zapasowej, jeżeli jest to niezbędne do korzystania
    z programu komputerowego. Jeżeli umowa nie stanowi inaczej, kopia ta nie
    może być używana równocześnie z programem komputerowym;

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak