  • Data: 2015-09-07 19:49:44
    Temat: Re: pytanko - kradzież
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-07 o 18:00, Budzik pisze:
    > Idz pisac na polityke o bambusach dalej, mierny człowieczku...
    No niestety trochę racji w tym jest. Ileś lat temu po kradzieży roweru z
    zamykanej części korytarza skutecznie zniechęcano mnie do złożenia
    zawiadomienia, bo przecież musiałbym sąsiada przyprowadzać jako świadka
    itd. Gdy mój 92 letni dziadek został zrobiony "na wnuczka", na
    komisariacie usłyszałem, że ode mnie zgłoszenia nie przyjmą i dziadek
    musi przyjść osobiście (a właściwie można powiedzieć, że nie chodził).
    No to utrudnia się życie, czy nie?

    Maciek