  • Data: 2002-03-16 15:54:11
    Temat: Re: pytanko : jak mozna zerwac umowe o PRACE ?!?!
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Mar 2002, Bzyko wrote:

    > Umowa zosatla zawarta to konca czerwca ( od pocztaku maraca ) a wiec na
    > cztery miesiace
    > jest to umowa zlecenie

    To w końcu o pracę czy zlecenia?

    > ile wczesniej nalezy zglosic chec zrezygnowani ( 2 tygodnie ?? )

    Tak, ale AFAIK takie uprawnienie przysługuje jedynie w stosunku do umów na
    czas określony powyżej 6 miesięcy - mogę się mylić.

    Bez wypowiedzenia pracownik może rozwiązać umowę w przypadku gdy
    szkodliwie wpływa na jego zdrowie, albo gdy pracodawca dopuścił się
    ciężkiego naruszenia swoich obowiązków wobec pracownika, w terminie
    miesiąca od powzięcia wiadomości o okoliczności uzasadniającej
    rozwiązanie. W tym pierwszym wypadku służy roszczenie o przeniesienie do
    innej pracy, a w drugim o odszkodowanie w wysokości dwutygodniowego
    wynagrodzenia (przy czasie określonym).

    > prosze o szybka odp. ale na priva , nie na grupe !! - b...@b...gnet.pl

    <shrug> Ustaw sobie FUT, jak ci tak zależy.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)